Kontakt

Godziny pracy: pon - pt 9:00 - 17:00

Zespół

  • Maja Zabokrzycka

    Koordynator Infopunktu Nadodrze Absolwentka dziennikarstwa i public relations. Animatorka kultury i koordynator projektów. Od 2009 związana z Fundacją Dom Pokoju, […]

  • Karolina Mróz

    prezes Fundacji, koordynator zespołu, kierownik finansowy, wizjonerka. Od 2004 zawodowo związana z trzecim sektorem, od 2007 z Fundacją Dom Pokoju. […]

Kontakt

Infopunkt Nadodrze
Wrocław, ul. Władysława Łokietka 5/1
tel.: +48 883 047 310
infopunkt@lokietka5.pl

Skontaktuj się

Mapa wydarzeń

Rodzaje wydarzeń:

Marzec 2017
 
17 Marzec

Firma w UK – plusy i minusy. Kawiarenka Przedsiębiorców

godziny: 18:00 – 20:00

miejsce:

 

Ptasia Centrum Kreatywne wraz z Infopunktem Łokietka 5, zapraszają na kolejną Kawiarenkę Przedsiębiorców, gdzie przy kawie i ciastku, w luźnej atmosferze, rozmawiamy na poważne tematy.
Tym razem zastanowimy się nad prowadzeniem Firmy w UK.
Firma w UK – plusy i minusy.
Wielu Przedsiębiorców zastanawia się na założeniem firmy w UK. Jak wyglądają procedury? Czy to jest realne? Jakie wymogi należy spełnić? Co na tym stracę a co zyskam?
Wszystkich zainteresowanych tematem zapraszamy na spotkanie, podczas którego wyjaśnimy różne kwestie i odpowiemy na pytania:
1. Plusy i minusy otwierania i prowadzenia firmy w UK.
2. Dla kogo jest to opłacalne? Podatki, ulgi, zus itp.
3. Krok po kroku – formalności.
4. Banki: konto firmowe w UK, konto firmowe w Polsce.
5. Koszty związane z prowadzeniem działalności poprzez firmę w UK.
6. Codzienność firmy czyli: transakcje, księgowość, poczta, ważne daty.
7. Customs czyli zwyczaje. Jak prowadzi się biznes po angielsku?
8. Handel pomiędzy UK – Polska.


Myślisz o założeniu firmy w UK? To spotkanie jest dla Ciebie!


O tym jak to jest z założeniem i prowadzeniem firmy w UK, opowie przedsiębiorca, praktyk, który sam prowadzi biznes w Londynie. Prowadzący: Karol Słowikowski – Działa zarówno na rynku polskim jak i angielskim. Doradca w tzw. Lean Management. Handlowiec, sprzedawca, importer. Producent i designer wysokiej klasy mebli i wnętrz. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży budowlanej. Ponad 20 lat nieustannej pracy nad sobą, organizacjami i ludźmi. Mentor, który daje młodym ludziom na początkowym etapie prowadzenia własnej firmy to, co jemu, kiedyś nie było dane – wiedzę. Otwarty na startup’y, nowe modele biznesowe, kooperacje.


Informacje:
tel 537 937 123, e-mail: centrum.ptasia@gmail.com www.wtonacjiserca.pl


Termin: 17 marca 2017 godz 18.00-20.00
Koszt biletu: 30zł od osoby* po wykupieniu 5 spotkań w ramach wszystkich Kawiarenek – 6 Kawiarenka Przedsiębiorców gratis!


Z uwagi na ogromne zainteresowanie tematem i ograniczoną ilość miejsc, bilety zostaną udostępnione do sprzedaży, w pierwszej kolejności Uczestnikom Kawiarenki Przedsiębiorców w dniu 22 II 2017 (temat: Dokumentowanie kosztów w firmie). Uczestnicy tego spotkania, na miejscu będą mogli dokonać wpłaty lub zarezerwować bilet na miejscu. W przypadku pozostałych wolnych miejsc, udostępnimy możliwość rezerwacji biletów online.


Ilość miejsc ograniczona!
Zadanie realizowane przez Stowarzyszenie W Tonacji Serca oraz Fundację Dom Pokoju w ramach projektu „Prowadzenie punktu Informacji i wsparcia przedsiębiorczości na Nadodrzu w ramach rewitalizacji społeczno-gospodarczej dawnych traktów handlowych” współfinansowane przez Gminę Wrocław.

 

 
22 Marzec

Etat czy własna firma? – z cyklu Kawiarenka Przedsiębiorców

godziny: 18:00 – 20:00

miejsce:

 

Ptasia Centrum Kreatywne wraz z Infopunkt Łokietka 5, zapraszają na kolejną Kawiarenkę Przedsiębiorców, gdzie przy kawie i ciastku, w luźnej atmosferze, rozmawiamy na poważne tematy. Tym razem zastanowimy się nad tym czy wybrać etat czy założyć własną firmę.
Jeszcze parę lat temu, większość z nas pracowała na tzw. „etacie” , mając podpisaną umowę o pracę. Niewiele osób decydowało się na prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Własna firma była nie lada wyzwaniem. Obecnie wiele się w tych kwestiach zmieniło. Coraz więcej osób decyduje się pracować na własny rachunek. Obie formy, zarówno etat jaki i samozatrudnienie mają swoje wady i zalety.
Podczas spotkania:
Poznasz różnice dla obu form. Zrozumiesz obowiązki wynikające z pracy na etacie ale również w sytuacji prowadzenia własnej firmy. Zobaczysz jakie są korzyści gdy masz umowę o pracę lub kiedy prowadzisz działalność gospodarczą. Znaleźć dobrą pracę jest obecnie trudno. Z założeniem firmy nie ma w tej chwili żadnych problemów, jednak jej prowadzenie może okazać się już bardziej ryzykowne. Te dwa kryteria zdecydowanie nie pomagają w wyborze. Jakie zatem „za i przeciw” mogą pomóc znaleźć optymalne rozwiązanie? Co wybrać? Etat czy własną działalność? Poznasz zasady i sam zdecydujesz w czym się lepiej odnajdziesz. Uzyskasz informację czy dla Ciebie lepsza jest praca na „etacie” czy może własna firma.

 

Spotkanie prowadzi Renata Sieler – ekonomista,doradca ds. przedsiębiorczości, coach biznesu i kariery. Autor programów szkoleniowych z zakresu podatków, księgowości, zarządzania przedsiębiorstwem jak również z zakresu doradztwa zawodowego oraz szeroko pojętego rozwoju osobistego. Specjalista ds. usprawniania komunikacji w organizacji za pomocą efektywnych procedur standaryzacyjnych. Z wieloletnim doświadczeniem w restrukturyzacji przedsiębiorstw oraz doradztwie strategicznym, koncentrującym się na zarządzaniu procesem tworzenia wartości firmy (programy rozwoju, programy naprawcze). Propagująca zasady biznesu społecznie odpowiedzialnego.


Uwaga miejsce spotkania:
Ptasia Centrum Kreatywne Wrocław, ul. Ptasia 32
Informacje:
tel 537 937 123, e-mail: centrum.ptasia@gmail.com www.wtonacjiserca.pl


Termin: 22 marzec 2017 godz 18.00-20.00
Koszt biletu: 30zł od osoby*
*po wykupieniu 5 spotkań w ramach wszystkich Kawiarenek – 6 Kawiarenka Przedsiębiorców gratis!


Ilość miejsc ograniczona! Zapraszamy!


Zadanie realizowane przez Stowarzyszenie W Tonacji Serca oraz Fundację Dom Pokoju w ramach projektu „Prowadzenie punktu Informacji i wsparcia przedsiębiorczości na Nadodrzu w ramach rewitalizacji społeczno-gospodarczej dawnych traktów handlowych” współfinansowane przez Gminę Wrocław.

Kwiecień 2017
 
4 Kwiecień

Jak zaistnieć online? Z cyklu kawiarenka przedsiębiorców

godziny: 18:00 – 20:00

miejsce:

Ptasia Centrum Kreatywne wraz z Infopunkt Łokietka 5, zapraszają na kolejną Kawiarenkę Przedsiębiorców, gdzie przy kawie i ciastku, w luźnej atmosferze, rozmawiamy na poważne tematy.
Tym razem: Jak zaistnieć online? Strona WWW, blog oraz media społecznościowe dla większego zysku.

 

Każdy przedsiębiorca wie i rozumie, że w dzisiejszych czasach firma zarabia – jeśli jest obecna online. Przedsiębiorcy tworzą strony www, piszą blogi, odwiedzają media społecznościowe. Jak zaistnieć w świecie online, jednocześnie przekładając to na wyższe zyski? Na to i na wiele innych pytań odpowiemy, również za pomocą konkretnych przykładów, w czasie Kawiarenki Przedsiębiorców.

 

Podczas spotkania:
Omówimy trzy strategiczne filary naszej prezencji online, które wspierają zarówno działania offline, jak i są podstawą rozwijania biznesu w modelu działalności online. Odpowiemy na pytania: Po co nam blog? Czy warto wysyłać listy do swoich klientów? Jak nagrać proste video i gdzie je umieścić, by zdobyć nowych klientów? Czy koniecznie musimy być we wszystkich mediach społecznościowych? A jeśli wiemy już gdzie istnieć w mediach społecznościowych, to jak to zrobić, żeby nie pożarło to naszych środków i czasu?

 

Zapewniamy dużą dawkę praktycznej wiedzy – od razu do zastosowania, wraz z przykładami najlepszych praktyk, na przykładzie kilku branż.

 

Prowadząca – Maja „Santi” Niestrój – magister zarządzania oraz marketingu (UR Kraków, BOKU Wiedeń), absolwentka Business Trends Academy w Berlinie. Właścicielka firmy coachingowej. Entuzjastka kobiecej przedsiębiorczości. Autorka projektu Zarabiaj jako bloger – małej akademii online marketingu nie tylko dla blogerek.


Kawiarenka Przedsiębiorców organizowana jest przez Ptasia Centrum Kreatywne we współpracy z Infopunkt Łokietka 5.


Uwaga miejsce spotkania:
Infopunkt Łokietka 5, Wrocław, ul. Łokietka 5


Termin: 4 kwiecień 2017 godz 18.00-20.00
Koszt biletu: 30zł od osoby*
*po wykupieniu 5 spotkań w ramach wszystkich Kawiarenek – 6 Kawiarenka Przedsiębiorców gratis!

Informacje: tel 537 937 123, e-mail: centrum.ptasia@gmail.comwww.wtonacjiserca.pl

Ilość miejsc ograniczona! Zapraszamy!

Zadanie realizowane przez Stowarzyszenie W Tonacji Serca oraz Fundację Dom Pokoju w ramach projektu „Prowadzenie punktu Informacji i wsparcia przedsiębiorczości na Nadodrzu w ramach rewitalizacji społeczno-gospodarczej dawnych traktów handlowych” współfinansowane przez Gminę Wrocław.

Autorem zdjęcia wykorzystanego w grafice wydarzenia jest Barbara Bogacka Fotografia.

 
18 Kwiecień

Debata z kandydatami do Rady Osiedla Nadodrze

godziny: 18:00 – 20:00

miejsce:

 

 

W ramach cyklu Cafe Rewitalizacja zapraszamy na debatę z kandydatami do Rady Osiedla Nadodrze.

 
Wybory do rad osiedla odbywają się 23 kwietnia. Pierwszy raz spotkały się z tak szerokim zainteresowaniem społeczników, aktywistów i mieszkańców. Również na Nadodrzu mamy ich wyjątkowo wielu.

 
Poznajcie kandydatów do Rady Osiedla. Jakie mają wizje, plany i cele do zrealizowania? Na kogo warto oddać swój głos?
W debacie wezmą udział: Jan Lupoměský, Aleksander Obłąk, Katarzyna Piwko, Robert Reisigová-Kielawski i Jerzy Sznerch.

 
Jan Lupoměský
Z urodzenia Prażanin, z przekonania Wrocławianin, z pasji Nadodrzanin. Studiował prawo na Uniwersytecie Karola w Pradze i na University of Cambridge. Wcześniej doradca prezydenta Republiki Czeskiej, Ministra Obrony Narodowej i Ministra Edukacji, obecnie zawodowo zajmuje się analizą stosunków międzynarodowych Europy środkowej i wprowadzaniem czeskich firm na polski rynek. Wolny czas poświęca popularyzacji gry w Krokieta w Polsce. Założyciel pierwszego polskiego Klubu Krokieta WroKro. Podróżnik, zaangażowany w przenoszenie inspiracji z europejskich miast do Wrocławia.

 

Aleksander Obłąk
Wrocławianin od urodzenia, zakochany w swoim mieście. Student prawa na Uniwersytecie Wrocławskim i Westfälische Wilhelms Universität w Münster. Związany ze stowarzyszeniem Akcja Miasto. Lider projektów WBO od edycji 2013. W Radzie Osiedla chce zawalczyć przede wszystkim o modernizację ulicy Pomorskiej i kontynuację rewitalizacji Nadodrza.

 

Katarzyna Piwko
Pełni obecnie funkcję dyrektorki biura poselskiego posłanki na sejm Alicji Chybickiej.

 

Robert Reisigová-Kielawski
„Mieszkam we Wrocławiu 10 lat. Skończyłem tu studia, znalazłem pracę jako nauczyciel i założyłem rodzinę. Od kilku lat działam w wielu lokalnych organizacjach społecznych. Mieszkamy w pięknej dzielnicy, która przechodzi obecnie istotne zmiany. Zależy mi na tym, aby w zmianach tych uczestniczyli wszyscy mieszkańcy, szczególnie seniorzy i seniorki, aby wszyscy mieli większy wpływ na to, jak wygląda ich najbliższe otoczenie. Będę działał na rzecz wyrównania szans, ponieważ wierzę w to, że każdy, bez względu na wiek, pochodzenie, poglądy, czy grubość portfela ma takie samo prawo do mieszkania, dobrej edukacji, czystego powietrza oraz zdrowego, bezpiecznego i godnego życia. Sąsiedzie, Sąsiadko, idź na wybory i oddaj głos na Zielone Nadodrze.”

 

Jerzy Sznerch
Dotychczasowy, wieloletni przewodniczący Rady Osiedla Nadodrze, obecny także przy tworzeniu pierwszych rad osiedla we Wrocławiu. Pełnomocnik powiatowy PiS w powiecie wrocławskim. Na Nadodrzu zorganizował m.in świetlice dla dzieci, jadłodajnię dla potrzebujących, wigilię dla ubogich i dary dla powodzian. Po raz pierwszy także w radny Rady Miejskiej (2014-2018)

 

_______________
Lista panelistów jest otwarta, jeśli kandydujesz do rady i chcesz wystąpić w dyskusji – zgłoś się do nas.

 

 

 

 
26 Kwiecień

Ile zarobię? Pracownicy. Kawiarenka Przedsiębiorców.

godziny: 18:00 – 20:00

miejsce:

Ptasia Centrum Kreatywne wraz z Infopunkt Łokietka 5, zapraszają na kolejną Kawiarenkę Przedsiębiorców, gdzie przy kawie i ciastku, w luźnej atmosferze, rozmawiamy na poważne tematy.

 

Tym razem zastanowimy się nad tym: ile zarabia pracownik? … czyli jak wyliczyć wynagrodzenie na umowie o pracę, umowie zleceniu lub umowie o dzieło.

Często spotykamy się z wątpliwościami osób zatrudnianych u różnych pracodawców, dotyczącymi różnicy pomiędzy wynagrodzeniem brutto a netto. Jak wszyscy wiemy kwota, którą pracownik otrzymuje za swoją pracę jest niższa, od tej zapisanej w umowie. Z czego wynikają owe różnice? Jak obliczyć wynagrodzenie netto? Ile pracownik kosztuje pracodawcę?
Podczas spotkania:
-Poznasz zasady obliczania kwoty wynagrodzenia netto dla pracownika zatrudnionego na podstawie umowy o pracę oraz osób zatrudnianych na umowy zlecenia czy umowy o dzieło.
-Omówimy zasady potrącania poszczególnych składek oraz podatków.
-„Krok po kroku” obliczymy wynagrodzenie „na rękę”.
– Powiemy również parę słów na temat kosztów ponoszonych przez pracodawcę.


Jesteś przedsiębiorcą i zamierzasz zatrudniać pracowników? Chcesz wiedzieć ile naprawdę będzie kosztował Cię Twój przyszły pracownik?
A może nie masz firmy a sam otrzymasz wynagrodzenie? Chcesz być świadomy tego ile tak naprawdę zarobisz?
Jeżeli tak, to koniecznie zarezerwuj miejsce na warsztacie
„Ile zarobię ? … czyli jak wyliczyć wynagrodzenie na umowie o pracę, umowie zleceniu lub umowie o dzieło.”


Prowadząca Hanna Słonina – ekspert z Wrocławskiego Biura Rachunkowego A-Z Rachunki.pl
„Naszą misją jest dostarczanie Klientom rozwiązań jak najbardziej dopasowanych do ich potrzeb oraz wsparcie na każdym etapie prowadzonej działalności. Naszym klientom pomagamy w rejestracji podmiotów gospodarczych w ewidencji CEIDG oraz bezpłatnie dla swoich klientów, rejestrujemy Spółki z o.o. przez Internet. Specjalizujemy się w kompleksowym prowadzeniu księgowości małych i średnich firm oraz obsłudze w zakresie kadr i płac.”


Kawiarenka Przedsiębiorców organizowana jest przez Ptasia Centrum Kreatywne we współpracy z Infopunkt Łokietka 5.


Uwaga miejsce spotkania:
Ptasia Centrum Kreatywne Wrocław, ul. Ptasia 32
Informacje:
tel 537 937 123, e-mail: centrum.ptasia@gmail.com www.wtonacjiserca.pl


Termin: 26 kwietnia 2017 godz 18.00-20.00


Koszt biletu: 30zł od osoby*
*po wykupieniu 5 spotkań w ramach wszystkich Kawiarenek – 6 Kawiarenka Przedsiębiorców gratis!

Ilość miejsc ograniczona! Zapraszamy!

Zadanie realizowane przez Stowarzyszenie W Tonacji Serca oraz Fundację Dom Pokoju w ramach projektu „Prowadzenie punktu Informacji i wsparcia przedsiębiorczości na Nadodrzu w ramach rewitalizacji społeczno-gospodarczej dawnych traktów handlowych” współfinansowane przez Gminę Wrocław.

 
27 Kwiecień

Cafe Rewitalizacja: Rewitalizacja podwórek przez zieleń

godziny: 18:00 – 20:00

miejsce:

 

Już 27 kwietnia powracamy z cyklem spotkań w ramach kawiarenki społecznej „Cafe Rewitalizacja”. Zapraszamy serdecznie na pogawędki przy kawie i cieście. Dwa razy w miesiącu zapraszamy też gości specjalnych. Wykłady, dyskusje, pokazy filmowe. O mieście, przestrzeni, animacji lokalnej.

 

Tegoroczną edycję otwiera wykład Agnieszki Bocheńskiej- Niemiec „Rewitalizacja podwórek przez zieleń” .

 
Przestrzenie podwórkowe niegdyś stanowiły miejsce spotkań, rozmów, zabaw a nawet konfliktów. Obecnie niestety coraz częściej zajmowane są przez bezduszne samochody. Śródmiejskie podwórka to najczęściej rozjeżdżone klepiska bez funkcji rekreacyjnych.

W jaki sposób przywrócić zielone zakątki zachęcające do spędzenia chwili z sąsiadem? Jaką formę powinny przyjąć i jaką zieleń zastosować? Pocket gardens? Niewielki i niskobudżetowe meble miejskie? Podczas wykładu opowiem o kilku przykładach prostych działań, które mogą stanowić ciekawy wstęp do dalszych metamorfoz przestrzeni. Podzielę się także doświadczeniami z kilku projektów tworzonych wspólnie z mieszkańcami, w wyniku których przestrzeń podwórkowa zyskała nowy charakter.

 

Agnieszka Bocheńska-Niemiec – architekt krajobrazu i grafik. Doktorantka Wydziału Uniwersytetu Przyrodniczego. Prowadzi pracownię projektową DOBRE KRESKI. Laureatka licznych konkursów projektowych oraz autorka artykułów popularnonaukowych i naukowych. Zainteresowana psychologią środowiskową, czynnikami prozdrowotnymi oraz szeroko pojętą przestrzenią miejską.

 

 

Maj 2017
 
11 Maj

Cafe Rewitalizacja: Rewitalizacja Nadodrza – między teorią a praktyką

godziny: 18:00 – 20:00

miejsce:

Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu „Cafe Rewitalizacja”. Rozmawiamy przy kawie i cieście oraz zapraszamy gości specjalnych. Wykłady, dyskusje, pokazy filmowe. O mieście, przestrzeni, animacji lokalnej.

 

11 maja zapraszamy na wykład „Rewitalizacja Nadodrza – między teorią a praktyką”, który poprowadzi Anna Grochowska.

 

Zapomniane, zaniedbane Nadodrze stało się popularne. Odnawiane są budynki, modernizowane podwórka, zagospodarowywane place, skwery i parki. Obok sklepów z używaną odzieżą powstają galerie z rękodziełem, obok piwiarni i barów mlecznych – kawiarnie i restauracje z kuchnią autorską. Można wręcz mówić o modzie na to osiedle. W czasie wykładu prześledzone zostaną przemiany współczesnej przestrzeni miejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem skutków pozytywnych i negatywnych nowych zjawisk urbanistycznych w aspekcie zrównoważonego rozwoju społeczno-gospodarczego.

 

Anna Grochowska – geograf i urbanista, adiunkt w Zakładzie Zagospodarowania Przestrzennego Uniwersytetu Wrocławskiego. Zajmuje się planowaniem przestrzennym i projektowaniem urbanistycznym. Autorka publikacji o konfliktach przestrzennych i krajobrazie kulturowym. Od ponad 30 lat mieszkanka wrocławskiego Śródmieścia.

 

 
23 Maj

Cafe Rewitalizacja: Architektura Kleczkowa

godziny: 18:00 – 20:00

miejsce:

 

 

Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu „Cafe Rewitalizacja”. Spotykamy się dwa razy w miesiącu. Rozmawiamy przy kawie i cieście oraz zapraszamy gości specjalnych. Wykłady, dyskusje, pokazy filmowe. O mieście, przestrzeni, animacji lokalnej.

 

23 maja odbędzie się wykład Agnieszki Tomaszewicz: Architektura Kleczkowa
Kleczków zajmuje stosunkowo wąski pas terenu położony między Odrą, Kanałem Miejskim i linią dawnej Kolei Prawego Brzegu Odry. Do czasu otwarcia linii kolejowej w 1868 r., osiedle było niemal niezagospodarowaną częścią Nadodrza. Pierwsze miejskie domy mieszkalne zaczęły powstawać w Kleczkowie w latach 70. XIX w., wśród nich znalazł się istniejący do dziś zespół mieszkaniowy „Neumeran”, nawiązujący do wzorców budownictwa angielskiego, bardzo rzadko stosowanego we Wrocławiu. Ciekawie przedstawia się również architektura dwóch kompleksów budowli publicznych – zakładu karnego i kliniki psychiatrycznej, wzniesionych w latach 80. i 90. XX w. Na przełomie XIX i XX stulecia w Kleczkowie zbudowano Port Miejski, którego infrastruktura zachowała się częściowo do dnia dzisiejszego. Oprócz historii i dawnej architektury osiedla, w czasie wykładu zostaną omówione także współczesne realizacje i pomysły na zagospodarowanie Kleczkowa oraz, co może najbardziej zainteresuje słuchaczy, budowle zniszczone w okresie powojennym (m.in. warsztaty kolejowe, gazownia miejska).


Agnieszka Tomaszewicz – architektka oraz adiunktka na Wydziale Architektury Politechniki Wrocławskiej. Zajmuje się historią architektury i urbanistyki XIX oraz pierwszej połowy XX wieku. Jest autorką wielu publikacji i opracowań konserwatorskich, współtworzyła m.in. Leksykon Architektury Wrocławia.

 

 
24 Maj

Spotkanie z okazji wydania 50 numeru czasopisma Nowa Europa Wschodnia

godziny: 18:00 – 20:00

miejsce:

24 maja o 18.00 w Infopunkcie Nadodrze odbędzie się spotkanie okolicznościowe z okazji wydania 50 numeru czasopisma Nowa Europa Wschodnia.

 

Spotkanie organizowane jest przez Kolegium Europy Wschodniej i połączone będzie z dyskusją panelową „Aktualność Giedroycia”.

Uczestnicy: Bogumiła Berdychowska, Paweł Kowal, o. Tomasz Dostatni OP.

Prowadzenie: Andrzej Brzeziecki, redaktor naczelny Nowej Europy Wschodniej.

Po dyskusji zapraszamy na kieliszek wina.

Ponieważ ilość miejsc jest ograniczona, prosimy o potwierdzenie obecności tutaj.

 

 
29 Maj

Biznes Mixer

godziny: 18:00 – 21:00

miejsce:

 

Ptasia Centrum Kreatywne i Łokietka 5 – Infopunkt Nadodrze, zapraszają przedsiębiorców i osoby planujące założyć własną firmę, na Biznes Mixer – Spotkanie Przedsiębiorców.
Zapraszamy na spotkanie networkingowe przedstawicieli wszystkich branż. Przedsiębiorcy podczas spotkania będą mieli okazje skorzystać z konsultacji i uzyskać przydatną wiedzę z obszarów zarządzania i prowadzenia własnej firmy a przede wszystkim nawiązać wartościowe relacje biznesowe z pozostałymi przedsiębiorcami.

 
I. Biznes Mixer – consulting
Przez całe spotkanie, bezpłatne indywidualne konsultacje i porady w zakresie zarządzania, prowadzenia czy zakładania własnej firmy prowadzić będą:
– Renata Sieler – doradca ds. przedsiębiorczości, coach biznesu, specjalista ds. wdrażania efektywnych procedur standaryzacyjnych w biznesie. Z wieloletnim, praktycznym doświadczeniem w zakresie budowania biznesu oraz funkcji finansów w organizacjach. Twórca marki oraz autorka cyklów: „Kreator Własnego Biznesu”, „Kreator Pewności Siebie”, „Kreator Własnego Czasu” oraz „Kreator Własnego Życia”.


– Hanna Słonina – ekspertka z Wrocławskiego Biura Rachunkowego A-Z Rachunki.pl, które specjalizuje się w kompleksowym prowadzeniu księgowości małych i średnich firm oraz obsłudze w zakresie kadr i płac. Dostarcza rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów. A-Z oferuje wsparcie na każdym etapie prowadzonej działalności, pomaga w rejestracji podmiotów gospodarczych w ewidencji CEIDG oraz bezpłatnie dla swoich klientów rejestruje Spółki z o.o. przez Internet.


II. Biznes Mixer – networking
Rozpoczniemy go dynamiczną prezentacją. W 90 sekund opowiemy o każdej ze zgłoszonych firm. Profil działalności, pola do współpracy, poszukiwani partnerzy biznesowi… Prezentacje firm poprowadzi Maja Zabokrzycka – koordynatorka Łokietka 5. A już po prezentacji:
Biznesowy speed-dating! 🙂


III. Biznes Mixer – prezenty!
Każdy z uczestników, otrzyma wydrukowany katalog, w którym znajdą się wszystkie zgłoszone na Biznes Mixer firmy z opisem i danymi kontaktowymi oraz tyle wizytówek ile zdoła zebrać. Spośród wszystkich uczestników wylosujemy 3 przedsiębiorców, którzy otrzymają od nas bezpłatne zaproszenie na wybraną przez siebie Kawiarenkę Przedsiębiorców.
Wybierasz się na Biznes Mixer? Nie zapomnij o 2 rzeczach: podczas rejestracji na spotkanie – wyślij nam opis swojej firmy do katalogu oraz przygotuj masę wizytówek!


Organizacja:
Koszt udziału: 30zł
Miejsce spotkania: Wrocław, ul. Łokietka 5/1
informacje: kontakt@ptasiacentrumkreatywne.pl tel. 537 937 123
Zapisy: https://biznes-mixer.evenea.pl/


Uwaga, żeby dodać firmę do katalogu musisz zarezerwować miejsce oraz wypełnić formularz dla firmy do dnia 23 V 2017. Zgłaszając się po tym terminie zostaniesz dodany do prezentacji na Biznes Mixerze ale nie będzie Twojej firmy w wydrukowanym katalogu.
I co najważniejsze: Ilość miejsc na Biznes Mixer ograniczona!